
Spórolj százezreket,
keress milliókat!


HA JÓ A MÁRKÁD…
Több lesz a bevételed
Nagyobb árat kérhetsz
Nem kell mindenkit elvállalnod
Jobb munkatársaid lesznek
Könnyebb lesz munkatársakat keresni
Több ajánlásod lesz
Miről szól az ÉPÍTS BRANDET NULLA FORINTBÓL CD?
Hogyan juss a média online/offline INGYEN?
Brandépítési rendszerről 12 lépésben, amivel a Power Fruit is építi a brandjét
Hogyon építs brandet, a célközönség, érdeklődők, és vevők esetében
Stratégiai online márkaépítés – a csapból is te fogsz folyni
TRÜKKÖK, TIPPEK, TITKOK!
Brandépítés
Az meg minek?!
- Megfoghatatlan semmi, nekem ez nem kell!
Gondolj egy kólára, gondolj egy autómárkára, gondolj egy mozira! Na, elég megfogható?
- Azt akarom, hogy ismerjék a cégemet!
Nagyszerű, ez a brand építés lényege!
- Az Apple drága terméket, nagy mennyiségben értékesít. Ilyet akarok én is!
Ilyened csak egy jó márkával lesz!

A LEGTÖBB BRAND…
amit a vállalkozók kitalálnak és brand lesz belőle, az nem tudatos. Sokkal kevesebb pénzből és sokkal hatékonyabban, sokkal de sokkal rövidebb idő alatt is lehetett volna erősebb brandjük.
Remény-branding, ez az amit a legtöbben csinálnak. Egy kis Facebook poszt, egy kis hirdetés és kész a brand?
NEM A VÁLLALKOZÓ HIBÁJA
Hisz eddig hol tanultad volna meg a brandinget?!
Az elmúlt 6 évben:
- gyümölcslevektől
- piacon át
- öltönyökön keresztül
- logisztikai cégig
megannyi brandet építettünk. Túl vagyunk már az 500 sikeres kampányon.
TE IS TUDSZ ÉPÍTENI BRANDET, NULLA FORINTBÓL! ÉS NÁLAM A NULLA, AZ NULLA…
“Őrületesen jó,
hogy Tibi úgy kommunikál velem, hogy teljesen mindent megértek, és a legnagyobb katyvaszból is egy stratégiával áll elő.”
Rácz Péter – Compexpress logisztikai kft.
minden fejezetben egy-egy érdekes témával foglalkozunk a CD-n…
Ha a 11 fejezetből csak 1-el kezdesz el foglalkozni, és konkrét cselekvéseket teszel érte, már az is nagy eredményeket fog hozni!

MELYIKET VÁSÁROLNÁD SZÍVESEBBEN?

VS


VS


VS

LÁTOD, A BIZALMAS MÁRKÁK FELÉ FORDULSZ, AKIKNEK VAN BRANDJE ÉS ISMERJÜK ŐKET.
Ha nem szeretnéd, hogy rajtad is olyan jól mulassanak az emberek, mint Te ezeken a bizalmatlan márkákon mint például a Wahaha ásványvízen, akkor válaszd az ÉPÍTSD FEL MAGAD A SEMMIBŐL CD-met.
KIKNEK VALÓ EZ A CD?
MINDEN VÁLLALKOZÓNAK, AKIK TÖBB BEVÉTELT, NAGYOBB MÁRKÁT AKARNAK

Kezdő szintű vagy, ha ebbe a csoportba tartozol…
Nem sokan lájkolják, osztják meg a posztjaidat, nem tudod a közönséget megmozgatni
Már azon is elakadsz, hogy tegeződj, vagy magázódj
Azt sem tudod, hogy miről írj a követőidnek, olvasóidnak, feliratkozóidnak
A márkaépítésről csak annyi jut eszedbe, hogy több hirdetés
Közép haladó vagy, ha ebbe a csoportba tartozol…
Észrevetted, hogy vannak hirdetési formátumok, amik direkt az elérésre és a márkaépítésre mennek
Tudod, hogyan kell médiát vásárolni “okosan”
Tervezed előre a marketing költségeket, és tudod mennyit kell mire költened
Direct-salesben otthon vagy
Van értékesítési rendszered, már profitábilisen is műküdik. Vannak vevőid, fókuszálsz a visszatérő vásárlásokra, viszont mot x-ből 2x-et nehezebb csinálni, mint nullából x-et. Itt már a brandre is figyelni kell!
JÓ LESZ EZ A CD NEKED?
- IGEN, ha a célközönséged fejébe birtokolni akarsz egy szót, pont úgy mint ahogy a Coca-cola birtokolja a fejedben a kóla szót,
- IGEN, ha azt akarod, hogy többen ismerjék a céged
- IGEN, ha szeretsz nulla forintból, pénzt csinálni
- IGEN, ha szeretnéd hogy a média felkapja a cégedet INGYEN
- IGEN, ha azt akarod, hogy jobb ügyfeleid legyenek, és tudj közöttük válogatni is

A jó brand miatt egyre stabilabb a céged

A jó brand miatt nagyobbak és sűrűbben érkeznek a bevételek

A jó brand miatt több pénzed lesz fejlesztésre

Egy jó brand piaci előny, kiemel a konkurensek közül
MIKRE TALÁLSZ VÁLASZT A CD-N?
MENNYIT KELL MARKETINGRE SZÁNNOD, MÁRKAÉPÍTÉS CÍMSZÓ ALATT?
A sikeres marketingbüdzsé tervezésének lépéseit fogom megismertetni veled, aranyszabályokon át. Mennyit szánj marketingre, és mennyit a különböző felületekre? Mi éri meg, mi nem éri meg? Mire adj pénzt, mire ne adj pénzt? MIT KELL KÖTELEZŐEN NULLA FORINTBÓL MEGOLDANOD? Ezekre mind választ adok.
HOGYAN TUDSZ MILLIÓS MÉDIAFELÜLETEKRE INGYEN KIKERÜLNI?
Van ennek egy tudatos módja, egy technikája. Ha ezt a technikát meghallod, hangosan nevetni fogsz, hogy miért fizetnek a vállalkozók vagyonokat, olyasvalamiért, amit ingyen is meg lehet kapni, csak egy kicsit másképp kell gondolkodni.
Te elrejted a céged gyengeségeit, vagy világgá kürtölöd?
Ha elrejted, akkor valószínűleg Te vagy az a vállalkozó, aki az áremelést is sityi-sutyiban intézi. “Jaj Istenem, csak észre ne vegye valaki, hogy árakat emeltem” – jól gondolom?
Pedig ezeket kell a leghangosabban kiabálni. Ha hangosan kimondod, hogy árakat emelsz, előtte csomó megrendelésed lesz, hiszen nemsokára ugyanazért az áruért drágábban fognak az emberek hozzájutni.
Hogyan kerülj be az újságokba INGYEN?
Van erre egy módszer… mutatom!
Hogyan juss be a médiába, úgy hogy nem hirdetsz?
Nem kell hozzá ismert embernek lenned, hogy a médiába kerülj, éppen ez a lényeg.
A CD-n ezt is megmutatom.
Hogyan kommunikálj az online felületeiden, hogy mindenki rád figyeljen?
MEGSZEREZNI – MEGTARTANI A FIGYELMET – DE HOGYAN KELL?
Hogyan érd azt el, hogy mindenki árgus szemekkel figyeljen téged? Ez stratégia kérdése, ami checklist szerűen el tudsz végezni.
Mivel tudod meggyőzni a sztárokat, hogy a te cégedet népszerűsítsék?
Tudnod kell, hogy nem kell milliókat elcseszned a sztárokért, ha NEM PÉNZESEN, HANEM OKOSAN CSELEKEDSZ. A nagy cégek sem fizetnek annyit a sztároknak mint amennyit te gondolnál.
Hogyan válj ismerté anélkül, hogy hirdetésre költenél?
Erre is van egy módszer. 0 Ft-ból ismert emberré tudsz ma válni!
VÁLLALKOZÁSTÓL barátságig
“Tibi úgy építi a brandet, hogy a vásárlóim úgy viselkednek, mintha barátok lennénk. Mély érzéseket táplálnak a vállalkozásom iránt, és ezt mind Tibinek köszönhetem, hogy most sokkal jobb ügyfeleim, sokkal több bevételem van.”
MIÉRT PONT TŐLEM TANULNÁD A BRANDÉPÍTÉST?
Eddig 387 sikeres kampány és 50 kitalált, sikeres brand van a hátam mögött. Több mint 12 év szakmai tapasztalat! Ismered a Nagybani Piacot? Én építettem a brandjét. Ismered a Radio Face-t? Velük is együtt dolgoztam. Azért érdemes tőlem tanulnod, mert én ugyanolyan vállalkozó vagyok, mint Te, és én KIFEJEZETTEN UTÁLOK olyasmire pénzt költeni, amit nem látok előre, vagy túl megfoghatatlan. Nulla forintból építettem brandeket amelyeket mára ezrek ismernek. A filozófiám a 0% elmélet, 100% kipróbált technikák és gyakorlatok, ez jellemez engem.
Pontosan miről fogok a CD-n beszélni?
EZEKRE A RÉSZEKRE BONTHATÓ A CD HANGANYAGA…
1 A brandépítés célja ( Cél, üzenet, célcsoport)
2 A kétirányú kommunikáció, ami nélkül visszafelé csattan el a brand…
3 Brand ismeret alapjai
4 A legendásan sikeres kampányok titka
5 MÉDIA TITOK: A média vásárlások receptje… nem kell érte annyit fizetned, mint amennyit gondolnád…
6 Az ismertség megszerzése
7 “A csapból is ez a cég folyik” – faktor kialakítása – a sikeres online kommunikáció titka
8 Hogyan legyen sajtólistád MA 2018-ban (Igen még ma is kell sajtólista)
9 Egy módszer, amivel ötlet-gép leszel: Hogyan találj ki ütős gerilla kampányokat?
10 Hogyan legyen arca valaki, a cégemnek ingyen? NEM KELL ÉRTE FIZETNI!
11 A sajtókampányok nagyágyúi – a nagy cégek, ezeket vetik be, ami a kampányaik hatékonyságát MINIMUM A HÁROMSZOROÁSRA EMELI.
HOGYAN LEGYEN BRANDED ÉS PÉNZED A SZTORIDBÓL?
A TE SZTORID IS MILLIÓKAT ÉR! NEM VÁLTOD BE?
Megmutatom, hogy a Te sztorid is milliókat ér, csak be kell váltanod. Hülyeség lenne, ha ezzel a lehetőséggel nem élnél.
Hogyan tudod beváltani? El kell mondanod. Én azt fogom megmutatni, hogy hogyan mondd el ezt a sztorit.
EDDIG MEGFOGHATATLAN VOLT A BRANDÉPÍTÉS? MOST MEGFOGHATÓ LESZ!
KÁOSZBÓL PATYOLATTISZTA REND!
Ha nem tudod, hogyan fogj hozzá, akkor nagyon sokat fog segíteni neked ez a CD. Meghallgatása után megkönnyebbülsz, ugyanis rendet tesz a fejedben. Végre tudni fogod, merre és hogyan indulj!
ESETTANULMÁNY 1# – Nagybani Piac
Az egyik legjobb technikámat vetettem be náluk is, amit a CD-n elmondok. Másolható a Te vállalkozásod számára is, nagy változásokat fogsz tapasztalni.
Pszichológiai alapokat kellett rendbe tenni, a változás pedig faék egyszerűen meghozta a hírnevet, így a Nagybani újra régi fényében ragyoghat.
ESETTANULMÁNY 2# – EGY CELEB SOKBA KERÜL, SOK CELEB INGYEN VAN
A Complexpress brandje az egekben van: ha megnézed a Facebook-oldalukat, rengeteg ismert embert fogsz találni, akik a Complexpress mellé álltak. Most azt gondolod, hogy ez biztos súlyos milliókba került, ugye? MEGSÚGOM: NEM! De hogyan csináltuk ezt? A cd-ből megtudhatod.
Rácz Péter, a Complexpress vezérigazgatójával…
KIKKEL DOLGOZTAM MÁR EGYÜTT?
Pár példa…

PRIMUS VÍZ KAMPÁNY
POWER FRUIT PROJEKT
ALAP
CSOMAG
ÉPÍTS BRANDET NULLA FORINTBÓL CD
9 900 Ft
RENDELHETŐ
INGYENES kiszállítás.
Készlet: 18 db/100 db
BRANDÉPÍTŐ CSOMAG
ÉPÍTS BRANDET NULLA FORINTBÓL CD
+
ÉPÍTSD FEL MAGAD A SEMMIBŐL CD
12 900 Ft
RENDELHETŐ
30 perces telefonos konzultáció: 9 900 Ft értékben.
INGYENES kiszállítás.