

ÉRTÉKESÍTŐ VAGY, ÉS TÖBBET SZERETNÉL ELADNI?
NINCS AZ AZ ÜZLET, AMIT NE TUDNÁL ENNEK A CD-NEK A SEGÍTSÉGÉVEL MEGKÖTNI!
Egy üzlet kötéséhez bizalom kell,
A bizalom pedig a személyes márkád eredménye.
ÉPÍTSD FEL MAGAD A SEMMIBŐL!
NÁLAD A BIZALOM = NÁLAD A PÉNZ
Ismered annak a titkát, amikor bizalommal fordulnak hozzád, mert hisznek benned, sőt továbbmegyek, mindent el is hisznek neked? Egy termék eladásához a szükséglet felkeltése, egy elfogadható ár, és a bizalom kell.
De hogyan legyen tiéd a bizalom, s ezzel együtt a pénz is?
- A személyes márkád a fő kulcsa az üzleti sikereidnek
- Ismersz olyan személyt, aki látszólag semmivel sem több mint Te, mégis sokkal több pénze van? Ez azért van, mert neki ismertsége van.
- Hogyan legyél lehengerlő?
TUDNI AKAROM!
EZEN CÉGEK ÉRTÉKESÍTŐINEK IS SEGÍTETTEM MÁR,
A SZEMÉLYES MÁRKA KIALAKÍTÁSÁBAN …

NAGYBANI PIAC
Ki ne ismerné a Nagybanit, nemde? Együtt építettük a brandjüket a semmiből, és nézd meg, most milyen márkaismertsége van, és ezzel egyenes arányosságban nőtt a pénz is.

POWER FRUIT
Egy üdítő brandje nem piskóta, az üdítő piacon nagyon nagy nevekkel kell harcba szállnia. A közös munkánk során mégis megoldást találtunk rá… Hogyan? Olvass tovább…
MI KELL AHHOZ, HOGY ELADJ EGY TERMÉKET VAGY SZOLGÁLTATÁST?
60%
Személyes márka ami bizalmat eredményez
30%
A szükséglet felkeltése
10%
Egy elfogadható ár
MELYIKET VÁSÁROLNÁD SZÍVESEBBEN?

VS


VS


VS

LÁTOD, A BIZALMAS MÁRKÁK FELÉ FORDULSZ, AKIKNEK VAN BRANDJE ÉS ISMERJÜK ŐKET.
Ha nem szeretnéd, hogy rajtad is olyan jól mulassanak az emberek, mint Te ezeken a bizalmatlan márkákon mint például a Wahaha ásványvízen, akkor válaszd az ÉPÍTSD FEL MAGAD A SEMMIBŐL CD-met.
Ha jó a személyes márkád…
Több lesz a bevételed
Nagyobb árat kérhetsz
Nem kell mindenkit elvállalnod
Több ajánlásod lesz
MIRŐL SZÓL PONTOSAN A HANGANYAG?
Mi adja el az embert?
Mi az ami elad téged, mint értékesítőt, vagy mint üzletembert, mint cégtulajadonost?
Egy jó autó, egy karóra, kommunikáció, online jelenlét, a jó referencia, vagy mégis mi …?
Stratégiába szedtem, hogy mire kell figyelned, és mi ad el Téged.
Hogyan vállj hitelessé az ügyfeleid előtt?
Hiteles vagy az ügyfelek előtt? Elfogadnak téged, mint szakmai gurut? Ha nem, akkor mutatom mit kell tenned…
Mi a személyes márka+ alapok?
Tegyük tisztába, mi a személyes márka, és mi a személyes márka alapjai?
Mitől lesz értékes személyes márkám?
A személyes márkád értékét mi határozza meg? Kinek ér többet a személyes márkája, avagy ki az akivel jobban foglalkoznak, jobban teljesítenek neki?
Tudod hogyan beszélj magadról, hogy az szimpátiát váltson ki?
Ha a sikerediről beszélsz, lehet nagyképűnek tartanak, ha nem beszélsz róla, nem lesz pénzed. A kommunikációd úgy érzed, nem mindig szimpatikus a partnernek? Megfordult a fejedben, hogy lehet, hogy nem is tartanak jófejnek?
Elmondom hogyan kell…
Hogyan legyél szakértő, 5 lépésben?
Az ügyfeleid elfogadnak, hisznek neked, és bíznak benned – ennek a módszerét mondom el.
Hogyan kommunikálj az ügyfeleiDDel, hogy 100%-ig elégedettek legyenek?
Ha olyan iparágban dolgozol, ahol az ügyfeleid elégedetlensége szubjektív megítélés, vagy vannak olyan ügyfeleid, akik nehéz esetek, elmondom hogy hogyan kommunikálj velük, hogy elégedettek legyenek.
A SZEMÉLYES MÁRKÁD FELÉPÍTÉSÉVEL DRASZTIKUSAN MEGNŐ A BEVÉTELED.
Láttál már olyan ismert márkát, amit nagyon sokat ismernek, mégsincs pénze a cégnek?
Több, mint 2 évig dolgoztam ezen a tananyagon. Ez a 5 módszer az oka, hogy működik:

Kifejezetten a magyar értékesítőknek hoztam létre.

Nem méretfüggő. Tök mindegy, hogy mekkora vállalkozásod van, vagy neked milyen szinten áll a személyes branded, mert mindenki megtalálja a szintjének megfelelő információt.

Gyakorlatban teszteltem mindent amit itt írok. Sok céggel, és emberrel vettem már ezt a stratégiét át, és mindegyiknek bevált.

Könnyen érthető, pörgős tananyag, amiben nincsenek sallangok.

Struktúráltan mondom el az információkat, ezáltal rend lesz a fejedben.

A SZEMÉLYES MÁRKÁD EGY UTÁNOZHATATLAN GARANCIA LESZ, AMI KIEMEL A KONKURENSEK KÖZÜL.
MIT AD NEKED EGY JÓ BRAND?
MIT SZÓLNÁL HOZZÁ, HA…
Elmennél egy üzleti rendezvényre, és körülötted lenne a legtöbb ember, mert mindenki Veled akarna beszélni
Mindenki rád lenne kíváncsi, mert a célközönséged fejében neked egy presztízs céged lenne
Sokkal jobb ügyfeleid lennének, hisz a branded miatt megtehetnéd, hogy ne dolgozz akárkivel együtt
- Sokkal kevesebb stressz érne, hisz csak jó ügyfelekkel dolgoznál együtt, a legjobb beszállítói kapcsolataid lennének és a legjobb vásárlók is mind nálad költenének.
Sokkal könnyebben tudnál üzletelni, hisz a branded bizalmat eredményezne. Ne feledd, akiben bízunk, attól veszünk!
Egyszer csak azt vennéd észre, hogy egyre kevesebbet kell költeni direkt vevőszerzésre, mert a branded miatt áramlanak hozzád a vásárlók/ügyfelek
Már teljesen hétköznapi dolog lenne, ha egy tv meghívna vagy írnának rólad
MIÉRT PONT TŐLEM TANULNÁD A BRANDÉPÍTÉST?
Eddig 387 sikeres kampány és 50 kitalált, sikeres brand van a hátam mögött. Több mint 12 év szakmai tapasztalat! Ismered a Nagybani Piacot? Én építettem a brandjét. Ismered a Radio Face-t? Velük is együtt dolgoztam. Azért érdemes tőlem tanulnod, mert én ugyanolyan vállalkozó vagyok, mint Te, és én KIFEJEZETTEN UTÁLOK olyasmire pénzt költeni, amit nem látok előre, vagy túl megfoghatatlan. Nulla forintból építettem brandeket amelyeket mára ezrek ismernek. A filozófiám a 0% elmélet, 100% kipróbált technikák és gyakorlatok, ez jellemez engem.
HOGYAN LEGYEN BRANDED ÉS PÉNZED A SZTORIDBÓL?
A SZEMÉLYES MÁRKA OTT KEZDŐDIK, AMIKOR KILÉPSZ AZ AJTÓN…
Mit mondanak rólad a hátad mögött? Ezt lehet irányítani is, akkor miért nem irányítod? Megmutatom hogyan kell…
KIKKEL DOLGOZTAM MÁR EGYÜTT?
Pár példa…

PRIMUS VÍZ KAMPÁNY
POWER FRUIT PROJEKT
-41%
ÉPÍTS FEL MAGAD A SEMMIBŐL CD
5 599 Ft
3 299 Ft
RENDELHETŐ
15 perces telefonos konzultáció velem. Értéke: 23 000 Ft